Themes Song

Followers

PLAN MARKETING DAN HARGA PRODUK

Posted by EDEN NONI Thursday, August 6, 2009































































Plan Marketing Baru Dengan Pakej Yang Sangat Lumayan,Ada 3 jenis pakej keahlian :-

1) Classic (RM250)----> dapat 10 botol-->max. income
RM385/hari@RM11,550/bln

2) Silver (RM1250)----> dapat 50 botol-->max. income
RM1925/hari@RM57,750/bln


3) Gold (RM2,500)--> dapat 100 botol-->max. income
RM3850/hari@RM115,500/bln

Keterangan lanjut mengenai plan marketing.sila hubungi saya melalui email dari email nanti baru saya akan memberitahu ape yang harus dibuat.Anda Berminat Dan Nak Tahu Caranya?
Mudah saja, apa yang perlu setiap perniagaan memerlukan modal, kita bukan company skim cepat kaya tapi sebuah “company” yang menjalankan produk kesihatan yang hebat, disamping disokong pula dengan sistem plan marketing yang sangat menarik yang membolehkan setiap pengedarnya mendapat keuntungan setara dengan usahanya. Sangat pratikal bukan. Kenapa tunggu lagi cepat menjadi ahli networking yang berdaftar. Saya akan membantu saudara untuk sama-sama menjalankan perniagaan ini. Saya sudah anda bila lagi ?

Langkah-langkah Yang Perlu Diambil:

Anda harus mengemail saya dari email kita akan berhubung dan segala maklumat saya akan maklumkan disana.
Tuan/puan perlu bank in duit ke akaun bank yang saya akan berikan melalui email. Kemudian Tuan/Puan email kembali maklumat diri Tuan/Puan dan maklumat yang ada pada slip bank nanti kepada saya supaya mudah untuk tujuan pendaftaran. Contoh seperti dibawah:-

MAKLUMAT DIRI UNTUK PENDAFTARAN AHLI:(NAMA PENUH MENGIKUT I/C), (ALAMAT SURAT-MEYURAT), (NO. HP), (AKAUN CIMB).

· NAMA PENUH:
· ALAMAT :
· NO.HP:
· AKAUN CIMB:

DAN MAKLUMAT BANK IN DUIT TADI IAITU (JUMLAH BANK IN), (NO. ACC YANG DI BANK IN), (WAKTU). (TARIKH) (NO. BANK IN)

· JUMLAH BANK IN : RM 1500 (Cth.)

· NO. ACC YANG DIBANK IN : CIMB/MAYBANK

· WAKTU :

· TARIKH/HARI:

· NO. TRANSAKSI :


3. Setelah daftar saya akan sms semula kepada anda no. ahli
Untuk anda lihat perkembangan akaun pengedar anda di
Website rasmi company. http://www.b-swan.net/EN/member/login.asp

(4) Enzim noni anda akan di courierkan ke alamat seperti yang anda daftarkan tadi.Beri masa 3
hari bekerja untuk sampai ke rumah anda,atau jika anda berada di sekitar Pulau
Pinang, Kedah dan Perak saya akan hantar sendiri produk kepada anda.

REBUTLAH PELUANG PERNIAGAAN NI CONTOHNYA ANDA JOIN PAKEJ GOLD RM2500 DAPAT 100 BOTOL ENZIM NONI (RM40x100BOTOL=RM4000)->MODAL ANDA RM2500 MAKA UNTUNG RUNCIT RM1500.

1) FAST START BONUS (HARIAN)

2) BONUS KEPIMPINAN (HARIAN)
3) UNI LEVEL BONUS (BULANAN)
4) MOBILE STOKIST BONUS (HARIAN)

PLAN MARKETING JANGKA PANJANG YANG BAIK !!..RUGI KALAU TIDAK AMBIL PELUANG NI....DAFTAR DULU PAKEJ CLASSIC (RM250) KEUNTUNGAN HARIAN RM385 DAN BULAN RM11,550. BERI PELUANG PADA DIRI ANDA SENDIRI UNTUK BERJAYA, REZEKI TIDAK AKAN DATANG SENDIRI TANPA USAHA DAN TAWAKAL SELEBIHNYA KETENTUANNYA.











2 comments

  1. 9R Says:
  2. Good

     
  3. Unknown Says:
  4. I wonderment why other professionals don"t respond your website overmuch m happy I plant this. wordpress templates

     

Post a Comment

About Me

My photo
Malaysia, Malaysia, Malaysia
Saya seorang pengedar sah Noni B-Swan. Berminat sila hubungi saya di email ini : eden_noni@yahoo.com